keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Olipa kerran sattumaa

   Mulle tuli ihan älytön himo pelata yatzya, mutten voi koska jos alotan, niin oon koneella koko yön. Enkä saa. Vai saanko.

   Eilen katoin Jennyn kans Blow:n ja se oli melko jees leffa! Johnny Depp ihastuttaa joka kerta.
   Tällä viikolla oon ollu ahkera, oon tiskannu useesti, tehny ruokaa jo kolme kertaa ja melkein pitäny huoneen siistinä. Varasin myös kirppispöydän ja sain ostettua neljällä eurolla ittelleni kevättakin. Sushia väänsin taas yks päivä kaks tuntia, kun sillä riisillä kestää nii saakeli kaua jäähtyä. Mutta on se sen arvosta!

   Olen päättäny, että joku päivä tarkkailen millai aurinko laskee ja meen kuvausreissulle, meinaa nyt on ollu niin hienoja auringonlaskuja ja oon missannu useet. Sitäpaitsi kuvausreissuja pitäis harrastaa useemmin! Jenny, kun luet tän, koska mennään taas yhteiskuvausreissulle?

   Oon päättäny kiristää postaustahtia, kyä tää tästä!

4 kommenttia:

Come at me bro.